Bijna vrijdag!!

6 augustus 2014 - Kiruna, Zweden

Heerlijk rustig aan gedaan afgelopen dagen, goed uitrusten voor de classic. Het is hier nog steeds warm, veel gezwommen en ook nog kanogevaren. We hebben een kajak gekocht en hier met de stroming is het erg leuk kanovaren. Vandaag laatste boodschapjes in Kiruna doen voor de classic. Morgen zetten we de auto met caravan bij het vliegveld, daar staan we voor 20 kronen per dag achter een hek met bewaking. Vanuit daar gaat een bus naar de camping, Eirik en Mona gaan ook met die bus. Op die camping is een erg mooi zwembad met glijbaan dus de jongens hebben geluk. Vrijdag is het vroeg op staan want om 6.30 vertrekt de bus naar Nikkualokta. We denken dat dit ons laatste internet moment is tm woensdag!! Dan brengt de bus ons vanuit Abisko naar het vliegveld in Kiruna.

Helaas heeft Ez zijn vingertjes verbrand bij het kampvuur hij wilde zijn hamer pakken maar greep toen per ongeluk iets heets uit het vuur, 3 blaren op zijn vingers en een heel verdrietige Ezra. Goed gekoeld en nu hopen dat hij er niet al te veel laat van heeft!

1. Kees Bakker:
    6 augustus 2014
    Veel plezier en mooi weer op de hike voor alle 5 dagen!!