Lofoten

2 augustus 2014 - Vågan, Noorwegen

Gisteren was het weer biet geweldig hier harde storm, wel trots op David want hij heeft ondanks de storm en regen heerlijk in zijn tent geslapen en was niet bang!!
Eerst lekker rustig aangedaan toen zijn we tussen de buien door gaan geocaching. Waar we prachtige uitzichten hadden. Alleen zag rub tussen de stevenen flinke slang vlug had hij Ez en Job gezegd daar weg te gaan erg goed van hem. Kwamen we er even later achter dat het een nep slang was, tja met geocaching kun je alles verwachten. Ook moesten we voor 1 cache door het water waden om er te komen dus allemaal schoenen uit broek omhoog en in het koude water, brrr maar goed dan hadden we de cache wel!!! In de avond hamburgers in een Finse kotta gebakken en Roelof heeft heerlijke kaneelbolletjes gebakken. Vannacht was er veel minder wind dus allemaal heerlijk geslapen!!
Vandaag gaan we weer een stuk rijden ws richting Kiruna maar misschienzien we onderweg ook wel wen andere bestemming dus het wordt een verrassing!!